sobota, 24. december 2016

Abolicionistični strip (14): Pismo Božičku


Abolicionistka Amy piše Božičku:

Dragi Božiček!

Saj vem, da živiš na Severnem tečaju, ampak to ne more biti izgovor, da ne postaneš vegan, zato ti pošiljam knjigo Garyja Francioneja in Anne Charlton Etika v kuhinji, z ozirom na to, da vsebuje tudi poglavje z naslovom "Ampak... kaj če bi bil na samotnem otoku?", ki odgovori na pomislek, ki bi ga utegnil imeti glede situacije, v kateri se nahajaš.

Skratka, pozivam te k temu, da postaneš vegan. Mimogrede, to vključuje tudi, da ne uporabljaš več jelenčkov za svoj prevoz. Kar se tiče mojega božičnega darila, pa če do Božiča še ne boš postal vegan, mi prosim samo pošlji darilni bon preko interneta. Kot verjetno že veš, sem proti vsakršnemu izkoriščanju živali, vključno z izkoriščanjem živali za namene tega, da te pripeljejo do mene, da mi predaš darilo.

Lep pozdrav,
Amy


© 2016 Marianna C. Gonzalez 

Prevod: Leon Kralj


******
Če še niste vegan, prosim postanite vegan. Je zelo enostavno. Veganstvo pomeni nenasilje. V prvi vrsti gre za nenasilje do drugih čutečih bitij, a tudi za nenasilje do Zemlje in do samega sebe.

Če imajo živali moralno vrednost (če niso predmeti), potem veganstvo ni le ena izmed možnosti – je nuja. Vsaka organizacija, društvo ali posameznik, ki trdi, da pripada gibanju za pravice živali, mora zavzeti jasno stališče, da je veganstvo moralni imperativ.


Vse o tem zakaj in kako postati vegan: www.howdoigovegan.com 

Sorodne teme (kliknite na povezavo):

Ni komentarjev:

Objavite komentar